И-3-17 DOMENIK

файл работы
  • Участник CreativePeople
  • Название работы И-3-17 DOMENIK
  • Конкурс / номинация И-3 Корпоративные сайты
  • Ссылка http://attributeproducts.co.uk/
  • Рекламодатель Attribute Home Products LTD
  • Авторы The Team CreativePeople:

    Alexander Kowalsky - Creative Director
    Andrey Shepkin - Art Director
    Maxim Aksenov - Designer
    Anna Selezneva - Technologist
    Dmitry Maximov - Technical Designer
    Sergey Repkov - Programmer
    Leo Bodrov - Photographer
  • Описание проекта Клиент: Domenik - европейский бренд посуды из фарфора.

    Задача: сделать качественный сайт-каталог для производителя посуды Domenik.

    Реализация: Основная часть сайта - это каталог, состоящий из нескольких коллекций. Для артикулов выбран единый ракурс, каждый предмет был сфотографирован и показан в наборе. Дизайн-концепция реализована по мотивам сайтов европейских производителей: стилистика, анимация, название домена, подача материала - все, для того, чтобы продукт ассоциировался с брендом, у которого есть европеские/английские корни (англиский бренд создан российской компанией).

    Результат: после запуска новой версии, в 3 раза увеличилось cреднее время просмотра сайта. Клиент получил качественную фотосессию для оформления сайта и печатных материалов. После того, как сайт попал в несколько популярных международных подборок best design, наконец, появился зарубежный трафик, на который делал ставку клиент (Zanawards http://t.co/RTUD4389 , 爱果果 http://t.co/oO5W0avA , Editor picks at straightline™ bookmark http://t.co/v30Wgkka etc.).


    Ссылка на кейс: http://cases.cpeople.ru/domenik/index.jpg
    Ссылка на видео-кейс: https://vimeo.com/44928037

    * * *

    The Client: Domenik – is European brand of porcelain tableware

    The task: to make a quality site-catalog for the tableware manufacturer Domenik.

    The Implementation: The main part of the website is a directory that consists of several collections. For the items was selected a single camera angle, each item was photographed and showed in the set. The design concept is implemented based on the sites of European manufacturers: style, animation, domain name and the presentation of materials. It's all to ensure that the product associated with the brand that has the European / English roots. (English brand was created by a Russian company).

    The result: After the launch of new website version the average time that users spend on the project is increased three times. The client has received a quality photo session for the website design and printing. The concept of the website has got into a few popular international collections (for example Best Design). That allows attracting a foreign traffic that the client relied.
    (Zanawards http://t.co/RTUD4389 , 爱果果 http://t.co/oO5W0avA , Editor picks at straightline™ bookmark http://t.co/v30Wgkka etc.).

    Case Link: http://cases.cpeople.ru/domenik/index.jpg
    Video Case Link: https://vimeo.com/44928037